29.03.2014 г.

Going to a party... at Gatsby's


   Освен безкрайно познатия ни Октобър фест, Германия има още един празник, който отбелязва шумно. Това е Фашингът (на немски Fasching)- карнавал, датиращ от древни времена, в който се прогонват "зимните" духове и се посреща пролетта. 
В Германия карнавалните шестивя са изключително живописни и красиви! В много от градовете дори се избира принц и към него всички се обръщат с титлата "Ваше откачено височество".
   Обичам да имам поводи да се маскирам и за това съм безкрайно щастлива, че и в София се отбелязва този празник, а именно Немската езикова гимназия "Професор Константин Гълъбов" е хостът на ежегодния Фашинг бал.
   Тази година, вдъхновени от култовия роман "Великият Гетсби" ("The Great Gatsby"), гимназията е поставила за тема двайсетте години на миналия век.
Като една истинска кипра, сърцето ми трепна, когато си представих всичките паети, перли и брокати, който ще наслагам върху себе си в процеса на подготовката! Целият този процес, крайните резултати и самия бал са заснети за Вас!
Enjoy... или както немците биха казали- Genießen!

Нямам близък кадър на моя грим, за това Ви показвам този, който направих на приятелката ми! ♥ 








_____________

Няколко момичета, чийто сталинг ми хареса:



___________
Жаки:
___________
Моят краен резултат:




Гримовете, които използвах:
- Фон дьо тен: Radiant
- Коректор: Bourjois
- Пудра: Seventeen
-Руж: MaxFactor
-Сенки: Avon 
-Златен и черен брокат- магазин Слънчоглед
-Лепило за брокат- E.L.F.
-Червило: Seventeen

Благодаря! :)

♥ 

3 коментара:

  1. Обожавам ретро стила, толкова са били красиви тогава, нежни изтънчени охх...
    Успяхте да ме накарате да ви повярвам, че сте от онези времена :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също го обожавам и съм много щастлива, че от време на време успявам да се "маскирам" и да се почувствам като дамите от онези времена.
      Благодаря, радвам се, че съм се справила! :)

      Изтриване